Aktuelt

Vidste du at vi også kan reparere forteltet til campingvognen

Som noget helt nyt kan vi hos Bluebay tilbyde store og små reparationer af forteltet, anneks, og segl samt ud -eller ind syning af A-mål. Det kan også være, at der er en stormskade, et vindue eller en lynlås der trænger til at blive skiftet – vi kan kort sagt det hele og så hæfter vi os ved, at vi har lynhurtig ekspedition af opgaverne. Og vi har allerede mange ordre inde til den kommende sæson.

Ved symaskinerne har vi to dygtige kollegaer, der er kreative og hurtig ser mulighederne, for at fikse brugt i stedet for at anskaffe sig dyrt nyt. De har tilsammen over 50 års erfaring bag saks og symaskine, hvilket sikre en god kvalitet og ikke mindst de bedste materialer på markedet.

Send os en beskrivelse af hvad I ønsker at der skal laves – eventuelt sammen med et par billeder – til info@bluebay.dk, så vender vi lynhurtig tilbage med et tilbud og en dato for produktion - normalt producer vi på under en uge fra modtagelse.

Det er ideelt at få fejlene på teltene rettet, i den kommende periode hvor campingvognen alligevel er i vinteropbevaring - så der er ikke et øjeblik at spilde.

Det er billigere end du tror!

Lige nu kan du spare 15% ved bestilling inden 31/01-2024

Sommerdrømmen kan leveres nu!

Hop ombord på et spændende eventyr når du bevæger dig ind i bådbranchen. Drømmen om at sejle det lækre hav, og nyd friheden som kun du sætter grænser for. Smid arbejdstelefonen fra dig, og sejl mod solnedgangen med din familie, eller en flok venner.

Vi er hos Bluebay Marine stolte af at kunne sige, at vi hvert år hjælper folk med at finde den rette båd, og sørge for at deres drømme går i opfyldelse. I år er ingen undtagelse!

Der er rig mulighed for at blive en del af bådfolket - og vi tager glædeligt imod jer. Vi huser store speedbåde og Yachts, og kan med sikkerhed finde den rette til jer, som passer eksakt til de behov der drømmes om.

Vi byder altid på frisk kaffe, og giver en personlig fremvisning i alle vores både. Kom og besøg os på Kejlstrupvej 241 i Silkeborg

Bluebay 1-1

Kære kunde,

Vi er glade for at kunne præsentere et spritnyt servicekoncept der hedder Bluebay 1-1. Det er en service, som er tiltænkt de af vores kunder der kommer langvejs fra, eller på anden måde er forhindret i, at se på en af de lækre både i vores showroom, inden for vores normale åbningstid. 
Her er vi i al sin enkelthed alene i forretningen, hvor vi frit kan gå ombord på de både, der falder i kundens smag og økonomi. Her er der tid til at vi kan gå igennem alle detaljer, uden at blive afbrudt af udefrakommende ting - det er samtidig en god lejlighed til at sporer sig ind på behovet og gå ordentlig i dybden med båden og eventuelt den finansielle del.

Alt du/I skal gøre er at skrive til og på info@bluebay-marine.com, fortælle hvornår det bedst passer dig/jer og hvad du/I ønsker, at vi skal se nærmere på ved dit/jeres besøg.

Du er også velkommen til at ringe til salgschef Lars Skyum på 2463 5534 og booke en dato direkte. 

Vi ses hos Bluebay Marine til en individuel 1-1 samtale. 

Kender du Yamaha’s Customer Contact Center?

Custom Contact Center (forkortet CCC) er Yamaha’s kundesupport, der står klar til at hjælpe dig mandag til fredag kl 09:00-19:00 og lørdag 09:00-13:00, hvis du har spørgsmål om f.eks. produkter, garanti, reservedele, accessories eller andet du kan komme i tanke om – du kan skrive direkte til kundeservice@yamaha-motor.dk    

I kundesupporten kan du spørge om hvad som helst og medarbejderen du får fat i, kan svare på alle de mest almindelige spørgsmål der måtte være, men bliver forsørgelsen af mere detaljeret og tekniske karakter, henviser de til os som forhandler – vi står også klar til at hjælpe, såfremt det skulle være nødvendigt.

Det handler alt sammen om kundeoplevelse og service – VI VIL VÆRE DE BEDSTE I MARKEDET – også når det kommer til service og tilgængelighed – selv på de de udsatte tidspunkter som i weekenden. Du skal altid kunne komme i kontakt med os – næsten da…

Når en call agent tager imod et spørgsmål fra en forbruger, så ligger ansvaret for at opgaven følges helt til dørs, hos den pågældende agent, der har taget imod spørgsmålet – det kaldes at tage ejerskab i kundens henvendelse, hvilket også afspejler hurtig svartid og god tone – således svarer kvaliteten af produktet overens med dit første møde med navnet.

YAMAHA – Revs Your Heart 

Hos Bluebay kalder vi det passion

Hvilken båd drømmer du om?
Nyheder
Har du nogle spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os.


Tel.: 86 82 22 22